راه و رسم مدیریت یک شرکت تبلیغاتی موفق

  • توسط مدیر
  • دوشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
  • 0
دیوید اگیلوی(David Ogilvy) پدر تبلیغات مدرن، وقتی در سال 1948شرکت تبلیغاتی‌اش را در خیابان مدیسون نیویورک افتتاح کرد که یک مهاجر 39 ساله‌ی انگلیسی بود و سرمایه‌ی اولیه‌اش فقط 6000 دلار بود. او در فاصله‌ی‌ 5 سال به شخصیت برجسته‌ی خیابان مدیسون و بعدها به «سلطان خیابان مدیسون» معروف شد. موفقیت‌های بزرگی که در دنیای تبلیغات به دست آورد، او را بر آن داشت تا با نوشتن «اعتراف‌های یک تبلیغاتچی» تجربیات خود را در این مورد بازگو کند. او معتقد است در تقسیم کار درست بین اعضای تیمش، لازم نیست هر کاری را بین چندین نفر تقسیم کند، بلکه هر نفر را باید مسئول نهاییِ یک کار کرد. در چنین مواقعی مشتری رضایت بیشتری خواهد داشت. چگونه مشتری پیدا کنیم؟ اگر می‌خواهید راه‌های شناخته‌شده‌ی این حرفه را در پیش بگیرید، 20 سال طول می‌کشد تا خودتان را به دیگران بشناسانید. ولی اگر پول و فرصت کافی ندارید لازم است با گزارشگران مجله‌های تبلیغاتی معتبر قرارهایی ترتیب دهید و با کسانی که با شرکت‌های بزرگ ارتباطات مهمی دارند، طرح دوستی بریزید. آن‌ها در ابتدا تصور می‌کنند، می‌توانند در معامله‌های آتی‌شان از شما کمک بگیرند، اما در نهایت همه به مبلغان شما تبدیل می‌شوند. سخت‌ترین کار پیدا کردن نخستین مشتری است. چون…

لطفا برای مشاهده ادامه مطلب عضو سایت شوید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نوشته های تازه

مقالات ویژه اعضا

دسته ها

error: Content is protected !!