یازده دستور برای تبلیغات درست

  • توسط مدیر
  • دوشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
  • 0
1) اهمیت آنچه می‌گویید، بیشتر از چگونه گفتن آن است. مشتری به محتوای تبلیغ کار دارد، نه چگونگی ارائه‌ی آن 2) ایده‌های بزرگی را در محصول مورد تبلیغ بیابید و آن را ارائه کنید و گرنه تبلیغات شما محکوم به شکست است 3) اطلاعات دقیق و کافی در تبلیغات خود بگنجانید و از شبیه بودن محتوای تبلیغ خود با تبلیغات مشابه بپرهیزید. 4) با توجه به بمباران تبلیغاتی روزمره، مردم به تبلیغاتی که خیلی چشمگیر هستند، نگاه می‌کنند و مابقی را رد می‌کنند. 5) خوش‌زبانی کنید ولی لودگی هرگز! مردم از دلقک‌ها چیزی نمی‌خرند. 6) با استخدام نیروی جوان، تبلیغات‌تان را به روز کنید.چ 7) انتقادات را بپذیرید، ولی نظر خود را پیاده کنید. تبلیغی موفق است که چکیده‌ی افکار یک نفر باشد. 8) آثاری تبلیغاتی تولید کنید که عمر ماندگاری داشته باشند و شرکت‌ها بخاطر سر رفتن حوصله‌ی هیأت مدیره، از دیدنش خسته نشوند. 9) چیزی را بگویید و نشان بدهید که می‌توانید مدافعش باشید. 10) برای علامت تجاری خود نماد بسازید. 11) کپی‌کار نباشید. اجازه بدهید دیگران از شما تقلید کنند اما شما از کسی تقلید نکنید. نوشتن آگهی تبلیغاتی تیتر مهم‌ترین بخش یک آگهی است و تعداد کسانی که تیتر را می‌خوانند 5 برابر آنهایی است که…

لطفا برای مشاهده ادامه مطلب عضو سایت شوید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

نوشته های تازه

مقالات ویژه اعضا

دسته ها

error: Content is protected !!